kudikeliai.lt kudikeliai.lt

Skubios pagalbos tel. 865775240

Tel. (8 46) 49 01 90

El. paštas: kudikiu.namai@gmail.com

 

Suku kelionių ratą

Projekto koordinatorė - auklėtoja Irena Nugarienė.

Projekto tikslas: supažindinti vaikus su įvairiomis keliavimo galimybėmis ir transporto priemonėmis, suteikiant jiems naujų potyrių, plečiant jų akiratį bei didinant jų žinių bagažą.

Uždaviniai:

 

-          Supažindinti su įvairiomis transporto priemonėmis, jų pavadinimais;

-          Pateikti vaikams keliavimo galimybių įvairovę;

-          Aplankyti su vaikais miesto geležinkelio, autobusų stotis;

-          Supažindinti vaikus su jūrų transportu išvykoje prie Danės pakrantės;

-          Stebėti filmukus apie oro uostą ir oro transportą;

-          Sekti pasaką apie Traukinuką Lilį, aptariant jos pagrindinę mintį;

-          Perteikti kelionių, transporto priemonių vaizdinius meniniuose darbeliuose;

-          Vykdyti komandinę meninę veiklą „Traukinukas“;

-          Surengti parodą „Kuo aš keliauju?“;

-          Suorganizuoti dviratukų lenktynes.

 

Projekto aplinka – įstaigos kiemas, grupė, Danės krantinė, miesto geležinkelio ir autobusų stotys.

Taikomi metodai: aiškinimo, demonstravimo, meninės raiškos, išvykos, diskusijos, žaidimai.

Priemonės: knygos, plakatai, pieštukai, guašas, teprukai, baltas ir spalvotas popierius, plastilinas, R. Freitakienės pasakų rinkinys mažiesiems, dviratukai, paspirtukai.

Projekto dalyviai: 3-6 m. vaikai ir auklėtojos.

Eiga.

Veikla: Ttriukšmingos miesto mašinos“. Vaikai stebi knygeles su įvairiais transporto priemonių paveikslėliais, aptaria mašinų išvaizdą, dalis, spalvas, jų paskirtį, bando tarti jų pavadinimus. Apžiūri žaislines mašinėles, atkartoja jų skleidžiamus garsus, žaidžia jomis, vedant dialogą

Išvyka traukiniu. Aplankę Klaipėdos miesto geležinkelio ir autobusų stotis, vaikai stebėjo ir aptarė jų aplinką, ypatumus bei skirtumus. Sužinojo keliavimo traukiniu ir autobusu subtilybes. Patyrė keliavimo traukiniu malonumą.

Išvyka į Klaipėdos miesto Danės krantinę. Vaikai stebėjo įvairius laivus, stovinčius Danės upės krantinėje arba plaukiančius upe. Aptarė jų išvaizdą, paskirtį, dydį, detales ir pan. Grįžę, perteikė jų vaizdinius savo meniniuose darbeliuose.

Žaislinių transporto priemonių lenktynės. Vaikai susipažino su lenktynių atributika bei taisyklėmis. Kiekvienas savarankiškai pasirinko transporto priemonę lenktynėms ir su entuziazmu pravažiavo visą atkarpą.

Vykdant pažintinį projektą „Suku kelionių ratą“, vykome į Palangos oro uostą. Stebėjome ten lėktuvo nusileidimą, jo priėmimo procesą, keleivių išlaipinimą, bagažo transportavimą. Apsilankėme atvykimo ir išvykimo salėse, sužinojome oro uosto paskirtį ir vyksmą jame. Buvo įdomu ir nepaprasta išgyventi naujus įspūdžius, tad grįžome labai patenkinti.

Veikla „Skrenda mano lėktuvėlis“. Vaikai mokosi iš popieriaus lankstyti lėktuvėlį ir meniškai jį padekoruoti. Po to smagiai jį paleisti skristi. Surengė lėktuvėlių varžybas – kuris lėktuvėlis aukščiau ar toliau nuskris

Komandinė meninė veikla „Traukinukas“. Guašo, teptukų pagalba, vaikai meniškai dekoravo traukinuko karpinį. Piešiant, aptarė spalvas, jų derinius bei vaizduojamus vaizdinius. Baigę, margaspalviu traukinuku papuošė savo erdvę.

Rezultatai:

 

  • Vaikai žino įvairias transporto priemones, jų pavadinimus;
  • Žino keliavimo galimybių įvairovę;
  • Žino autobusų, geležinkelio stočių bei laivų ir oro uostų paskirtį;
  • Geba stebėti ir aptarti transporto išvaizdą, išvardinant jo išskirtines savybes;
  • Geba perteikti transporto priemonių vaizdinius meniniuose darbeliuose;
  • Geba vykdyti komandinę meninę veiklą;
  • Moka saugiai elgtis gatvėje.