kudikeliai.lt kudikeliai.lt

Skubios pagalbos tel. 865775240

Tel. (8 46) 49 01 90

El. paštas: kudikiu.namai@gmail.com

 

Graži aplinka

Projektas – „Graži aplinka“

Projekto koordinatorė: auklėtoja Saulutė Salienė

Projekto dalyviai: 3-6 metų vaikai ir auklėtojos.

Aplinka: įstaigos grupės, salė ir kiemas.

Projekto metodai: aiškinimo, demonstravimo, komunikavimo, pažintiniai, meninės veiklos, žaidimų, ekskursijos.

Projekto priemonės: Stendas, spalvotas popierius, klijai, žirklės, pieštukai, flomasteriai, guašas, teptukai, gėlių sėklos, vazonėliai, laistytuvai, grėbliukai, kreidelės.

Projekto tikslas: diegti vaikams estetinio grožio suvokimą, pritaikant įvairią meninę techniką bei įtraukiant vaikus į darbinę veiklą, puoselėjant įstaigos aplinką.

Uždaviniai:

 

  • Aiškinti ir pademonstruoti estetinio grožio svarbą aplinkai;
  • Supažindinti su augalų/gėlių įvairove ir jų sandara bei auginimo subtilybėmis;
  • Panaudoti įvairią meninę techniką rankdarbių gamybai;
  • Suorganizuoti ekskursiją į Botanikos sodą;
  • Įtraukti vaikus į gėlių darželio sodinimo veiklą.

Projekto eiga:

Veikla „Pavasario šaukliai“. Aptarėme pirmas pavasario gėles, stebėjome jas paveikslėliuose bei gaminome dekoratyvinius narcizus, kuriais papuošėme savo grupės aplinką.

Vizitas Klaipėdos Botanikos sode. Čia mes susipažinome su lapuočių, spygliuočių augalų rūšimis, taip pat stebėjome jau sužydėjusias pavasarines gėlytes, sužinojome jų pavadinimus. 

Veikla „Gėlių aplikacijos“. Mokomės aplikuoti spalvotos medžiagos pagalba, aptariame detalių formas, spalvas, dėliojame derinius, kuriame įvairių gėlių aplikacijas.

Veikla „Gėlės gamtoje“. Stebime pievoje žydinčias gėles, jų spalvas, aptariame jų išvaizdą, uostome jas, bandome tarti ir prisiminti gėlių pavadinimus. Taip pat džiaugiamės žydinčiomis ievomis.

Veikla „Gėlės ant grindinio“. Mokomės perteikti gėlių grožį ant grindinio, kieme. Naudojame įvairių spalvų kreideles, piešiame įvairių formų gėlių žiedus. Džiaugiamės tiek savo, tiek draugo meniniais rezultatais.

Veikla „Gėlyčių sėja“. Susipažįstame su gėlių sodinimo subtilybėmis, bandome patys dalyvauti šiame procese: iškasti duobutę, dėti į ją daigelį ar sėklytę, užkasti ir palaistyti. Pasodinę, dainelėmis kvietėme saulutę padėti gėlytėms augti ir žydėti.

Paroda „Gražiausias pavasario žiedas“. Aptarę įvairių gėlių gražiausias spalvas, jų įvairovę, vaikai perteikė pavasario žiedo vaizdinį meniniuose darbeliuose. Jie mokėsi  aplikavimo technikos subtilybių: karpinius lankstyti reikiamose vietose ir klijuoti keliais etapais, siekiant išgauti norimą, trimatį gėlės vaizdinį.

Veikla „Laumės juosta“. Pasitinkant vasarėlę, vaikai, kartu su darbuotojais, dekoravo laumės juostą ir puošė ja savo kiemą.

Gauti rezultatai:

 

  • Vaikai suvokia estetinio grožio svarbą kiekvienam iš mūsų;
  • Pažysta augalų/gėlių įvairovę, jų sandarą;
  • Žino augalų auginimo proceso subtilybes;
  • Geba augalų/gėlių vaizdinius perteikti meniniuose darbeliuose;
  • Geba atlikti augalų/gėlių sodinimo ir priežiūros veiksmus;
  • Įgijo žinias apie Botanikos sodą, jo esmę.